Not known Details About وب مهر

Wiki Article

من همچنان بر خواسته اولیه خود که در نامه ای به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح کرده بودم، پافشاری می کنم و چرا نگویم که بعد از این ارعاب ها و بگیر و ببندها مصرتر از پیش نیز شده ام. و وقتی می بینم فرماندهی یک نهاد نظامی – که مدارک آن نیز موجود است- در نامه ای به وزارت بهداشت و درمان دستور می دهد که تحویل کپی اسناد و مدارک پزشکی به کلیه مجروحین و مصدومین حوادث اخیر ممنوع است، و بیمارستان ها را از تحویل اسناد به مجروحان و مورد تعدی قرار گرفتگان ممنوع می کند، بیش از پیش مصر می شوم که بفهمم دلیل این تهدیدها و واهمه ها چیست؟ بر پزشکان است که بر اساس سوگند خود تمام تلاششان را برای درمان مصدومان و بیماران حتی اگر آن مصدوم، دشمن پدرشان باشد مبذول دارند.

وی ادامه داد: «حرفهایی که از طریق برخی سایت ها و خبرگزاری ها منتشر شده است بر اثر عدم آگاهی و بعضا دخالت برخی از مسئولین مطرح می شود.»

این را هم بدانید که اگر من در مسیر تحقیق خود به نتیجه ای خلاف نتیجه سابق در خصوص صحت و سقم ادعاهای یکی از شاکیان نیز رسیدم، خود پیش قدم بودم و تصحیح لازم را انجام دادم، از جمله در مورد سعیده پورآقایی که برخی تحقیقات تکمیلی من ناقض گفته های پیشین بود و از این رو تصحیح لازم از سوی خود من و هیات پیگیری، صورت گرفت. به هر حال اما این دوجلسه گذشت و من در پایان با اشاره به مورد دردناک دیگری که به تازگی گزارش آن به من رسیده بود گفتم که همچنان درصدد پی جویی جوانب این ماجرا هستم و اسناد آن را نیز پس از تحقیق کامل ارائه خواهم کرد.

آن کسی که دیدیم اصلا عبدالله مومنی نبود؛ فقط یک پوست و استخوانی بود که تعادل روحی و روانی و قدرت حرف زدن وایستادن و راه رفتن نداشت. هیچ چیزی از عبدالله نمانده است».

Just click here to download   webmehr Rename or reorder a webpage through the configurations menu next to the web site title. Alternatively, click on a webpage's identify to rename it or drag a web site's identify to reorder it.

برخی از رسانه های حامی دولت اکنون به خوبی نقش دوست نادان را ایفا می کنند تا دلسوزان کشور آرزوی دشمنان عاقل را به جای نادان ِ دوست بکنند. اکنون عملکرد برخی رسانه های حامی دولت به گونه ای است که به جای آنکه آبی بر آتش های اخیر کشور باشد اما هیزمی بر آتش دشمنان است و عملکرد های ناصواب آنها دل دلسوزان کشور را خون می کند و دشمنان را شاد.

من اگر از بیکاری صحبت کردم چون راه حل کاهش نرخ آن را می دانستم، من اگر از نرخ بالای تورم گلایه داشتم چون راه حل کنترل تورم را به خوبی می دانم.

جهت آشنایی بیشتر با طراحی وب سایت، طراحی سایت، طراحی سایت فروشگاهی و سئو سایت میتوانید به سایت وب مهر مراجعه نمائید:

معمولا برای تغییر مهر شرکت اقدام قانونی خاصی انجام نمی‌شود مگر زمانی که در حساب‌های جاری شرکت یا استاد تعهدآور قبلی، مهر شرکت تعریف شده باشد.

بر اساس آیین نامه مجلس خبرگان برای بررسی درخواست عزل یكی از نمایندگان دست كم باید بیست تن از نمایندگان خبرگان از هیات رییسه تقاضا كنند .

اگر قبلاً با رهبران اصلاحات برخورد می‌كردند حالا باید با مردم عادی برخورد كنند. حالا هیچ بهانه‌یی ندارند چرا كه این خود مردم بودند به خیابان‌ها آمدند و سازماندهی كردند چرا كه دیگر نه مشاركت بود، نه آقای خاتمی، نه موسوی و نه اصلاح‌طلبان. هیچ‌كس نبود و خود آنها هم این را می‌دانند.

به گزارش بازتاب آنلاین ، به نقل از مجمع تشخيص مصلحت نظام، پيام تسليت آيت‌الله هاشمي رفسنجاني به مناسبت در گذشت حجت‌الاسلام سيدعبدالعزيز حكيم به اين شرح است: انالله و انااله راجعون درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمين سيدعبدالعزيز حكيم رئيس مجلس اعلاي اسلامي عراق باعث تاسف و تاثر خاطر گرديد. شخصيت ارزشمندي از ميان مردم عراق دارفاني را وداع گفت عالمي وارسته و مبارز كه سالهاي متمادي براي احقاق حق ملت عراق با رژيم صدام مبارزه كرد و پس از آن نيز همواره در راه استقلال ويكپارچگي عراق ايستاد. ارتحال ايشان را به عموم ملت عراق، حوزه‌هاي علميه، مراجع عظام و علماي اعلام نجف و قم، مجلس اعلاي اسلامي عراق بخصوص خاندان شهيدپرور حكيم و فرزندان برومندش بويژه جانشين شايسته آن مرحوم حجت‌الاسلام جناب آقاي سيدعمار حكيم تسليت گفته از درگان خداوند متعال براي آن مرحوم علو درجات و براي بازماندگان صبر واجز مسالت مي‌نمايم.

محتوای یک سایت غیر از متن میتواند شامل تصاویر و فیلم ها نیز باشند که میتواند به آن اضافه شود.

بدین ترتیب این بار سند خود را دادم اما سفارشات لازم را هم کردم که مباد غفلتی که دادستان قبلی تهران مرتکب شده بود تکرار شود و پای واسطه هایی به ماجرا باز شود که به جای دادخواهی و دفاع از حق مظلوم و محاکمه ظالم، دست اندرکار تهدید و بی آبرو کردن یک فرد در خانواده و نزد آشنایان و همسایگان شوند و از دیگر سوی آبروی دستگاه قضا آن هم در کشوری اسلامی را به قیمت مصون ماندن ظالمان، چنین ارزان بفروشند. البته این را هم بگویم که در این جلسات که برای بررسی گزارش هایی از وقوع شکنجه و اعمال ناشایست انجام گرفته در زندان ها و پیگیری حوادث بعد از انتخابات تشکیل شده بود، باری از من پرسیدند که آیا تداوم جمع آوری اسناد شکنجه و تجاوز و کشتار مردم را به مصلحت می دانید و آیا ممکن نیست که این اسناد به دست نااهلان بیافتد؟ که من نیز در پاسخ گفتم این اسناد را در مکان محفوظی نگهداری می کنم و در صورت دستیابی به نتیجه، از بین خواهم برد و تاکید کردم که اسناد تجاوز و شکنجه هیچ مایه افتخار نیست که بخواهم آنها را در صندوقچه ای نگهدارم و یا بر دیوار بیاویزم. اسنادی است برای دستیابی به عدالت و ستاندن حق مظلوم از ظالم متجاوز که بعد از دستیابی به نتیجه، مرجح آن است که نابود شود و بوی متعفن و صورت آزاردهنده ظلم نهفته در آن از بین برود.

Report this wiki page